Een open brief, aan een verloren vriend

Hey jij daar, lieve vriend.

Ik heb je in geen tijden gesproken en al lang niet gezien. Ik weet niet hoe het met je gaat, en jij vast niet met mij. Weet niet of je het wil weten, of je nog vrienden zou willen zijn.
We verloren elkaar uit het oog, al best een tijd geleden. Ondertussen gaan we ieder onze eigen weg, maar ik ben je nog lang niet vergeten.

Ik mis je, en toch ook niet. De mooie tijden, goede gesprekken en ons eeuwige gelach. Momenten die we samen deelden. Ik weet uit je leven zoveel geheimen, en jij weet de kleinste details van het mijne.

We verloren contact, jij en ik. Te veel bezig met ons eigen leven om ons nog in de ander te verdiepen. We raakten elkaar kwijt, ik weet niet meer wie je bent. Het kan zelfs zo zijn, dat je me op straat niet eens herkent. Zeggen we elkaar nog gedag of is zelfs dat al ver te zoeken? Zou niet eens weten hoe ik je moet begroeten.

Hey jij daar, lieve vriend.

Ik heb je in geen tijden gesproken en al lang niet gezien. Ik hoop dat het goed met je gaat, dat je nog eens aan me denkt. En ik wil dat je weet, dat ik er nog steeds voor je ben. Een lach, een traan of een luisterend oor. Weet dat ik je mis, en graag iets van je hoor.

Met alle liefs,
Yvette

Leave a comment