From gap to bridge, society SUCKS

Allereerst wil ik zeggen dat ik tijdens het schrijven van dit blogbericht, absoluut geen chocolade aan het eten ben. Niet. Gewoon, daar weten jullie niks vanaf. Oké, nu dat opgehelderd is kan ik beginnen met mijn preek op de maatschappij.

Weten jullie nog het jaar 2013? Dat jaar dat zo’n 14 dagen geleden afliep en daarmee (hopelijk) de thigh gap achter zich liet. Voor de onwetende onder ons:  ‘Een thigh gap is een kloof tussen de dijen, terwijl men rechtop staat en beide knieën elkaar raken’. Nou zal ik jullie eens haarfijn gaan uitleggen dat thigh gaps de allergrootste ONZIN zijn. Ten eerste, welke man houdt er nu van een vriendin die eruit ziet als een plank? Hé sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat het fijn is om te knuffelen met een stel botten. Ten tweede, en zeer belangrijk, niet iedereen KAN een thigh gap hebben. Bij sommige mensen zit dat niet in de bouw van het lichaam, heeft iets te maken met de stand van de heupen en allerlei biologische onzin waar ik geen verstand van heb maar punt is, het is maar voor weinig vrouwen mogelijk. En veel vrouwen beseffen zich dat niet en gaan wanhopig afvallen en zich uithongeren om die dijkloof te ontwikkelen die er nooit zal komen. Lullig. Zou ik dus nooit doen. Eten is mijn grootste liefde en wij zijn niet te scheiden voor welk idioot schoonheidsideaal dan ook. Sinds wanneer is links mooier dan rechts?
imagesCAE3Y3JT

MAAR goed, 2013 is voorbij. Helaas voor 2014 is er al een nieuwe trend voor dit jaar. De bikini bridge. Als ik al boos werd van die stomme dijen, dan word ik hier mega woedend van. Doe eens even normaal. Wie besluit dat eigenlijk? Welke zieke, domme geest bedenkt ‘hé een hoop puberende meisjes zijn onzeker, laten we dingen bedenken die niet realiseerbaar zijn waardoor ze nog onzekerder worden’. Een bikini bridge houdt in dat de bikini om de heupen opgespannen is en de onderbuik niet raakt waardoor er als het ware een ‘brug’ ontstaat. En dat is mooi omdat? Kun je lekker genieten van uitstekende heupbeenderen, fijn zeg.. Het zou handig zijn, zo’n brug, want je wordt egaler bruin en je hebt een plek om je iPod te laten. Een beetje gezonde vrouw heeft een vetlaagje wat die brug onmogelijk maakt en ik moet zeggen; ik lig er niet wakker van dat ik geen plek heb om mijn iPod te laten en dat ik niet egaal bruin word (ik word sowieso niet bruin maar enfin, terzijde). naamloos (13)

Wat ik mij nou vooral afvraag, wie vind het daadwerkelijk mooi? Zijn er mannen die genieten van een prachtige thigh gap of bikini bridge? Meld je dan alsjeblieft even bij mij, voor een flinke knal tegen je harses want verdomme zulke mannen kan ik niet uitstaan. Ga zelf lekker bruggen bouwen op jullie lichamen maar laat het onze met rust.

1 Comment

Leave a comment